Fantasies sexuals
Bona tarda, fa uns mesos que em vaig comprar una joguina sexual i m'he començat a masturbar amb més frequencia. Tot i que abans no pensava en res, ara quan ho faig necessito imaginar-me alguna situació o simplement tapar-me els ulls per poder sentir-me comode. Ja em va passar una vegada que la ment va començar a divagar i em va venir el meu millor amic. Mai havia pensat així en ell, encara que si que havia notat certa tensió (només per la meva part) quan ens "piquem" en broma. Aquesta última vegada també em va venir al cap i no vaig poder fer fora el pensament i el vaig deixar fluir. Ell té parella i, encara que mai faria res amb ell perquè tampoc m'interessa, justament imaginar-me que és prohibit em va possar molt més. És normal ? Per altra banda, hi ha un altre noi que m'interessa únicament de manera sexual, però no sé com tractar-ho perquè no pilla les indirectes, tot i que li vaig dir clarament que em sentia atreta per ell i ell igual. No sé com iniciar alguna cosa sexual amb ell o si dir-li directament (és una persona amb asperger).
Laura Centellas

Hola,
És freqüent que ens atreguin les coses prohibides i, per això, poden aparèixer en les nostres fantasies o en allò que imaginem quan ens excitem. És important entendre que les fantasies no signifiquen necessàriament que vulguem portar-les a terme a la realitat. Moltes vegades ens serveixen per explorar situacions imaginàries que ens exciten, sense que això impliqui voler-les viure realment.
Per tant, fantasiejar amb algú o amb una situació concreta no vol dir que vulguis que passi de veritat. Són coses diferents. El que expliques sobre el teu amic és completament normal, i el fet que la situació et sembli "prohibida" pot haver fet que et resultés més excitant.
Pel que fa al noi que t'atrau sexualment, sembla que ja heu fet un pas important, que és reconèixer aquesta atracció. Això us dona una bona base per apropar-vos amb una certa seguretat que hi ha interès per part de tots dos.
Pots dir-li que t'agradaria explorar aquesta atracció o preguntar-li si li agradaria compartir algun moment més íntim amb tu. Has de valorar quina és la forma amb què et sents més còmoda i que creus que té sentit amb la forma que heu tingut fins al dia d'avui de relacionar-vos.
Cada persona funciona de manera diferent i no hi ha una única manera correcta d'apropar-se a algú. Si tens dubtes, parlar-ne de manera clara i sincera sol ser la millor opció.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas