Decepció
Jo tinc moltes cosas que vull fer i cosses que sempre m'han agradat molt. Com el ball, desde petita faig ball, ara faig 1 hora a la setmana de ball, soc bona estudiant, soc extrovertida, exposo be les presentación orals,... Y fa poc vaig fer una amiga que era igual, li agradava tot el que jo pero el doble es a dir era millor en aixó, per exemple fa moltes hores de ball, li surten geeenials les exposicions, també te millors notes que jo. Fins alla tot be pero el que pasa es que somnis que jo tinc o coses que vull fer ,com `participar a una pelicula/serie/espectacle/anunci ballant. Sempre estic busnat llocs i no trobo ja q jo faig 1 tipus de ball en canvi ella molts mès.La questio es que li han agafat a una pelicula super important que no diré per si de cas ho veu, i ella diu que ho va fer de broma enviar el video de solicitud i BAM! li agafan. No voldria ser ella perque per mi es molt creguda, ment aticuada, cr´tica i cec que no te molt bona mentalitat ja que es molt de fotre bronques i creub que es normal aixó de que els pares peguinals fills, els cridin i aixó. Moltes Gràcies. (Es la meva primera consulta)
Laura Centellas

Hola consultora!
Primer de tot, moltes gràcies per escriure’ns! A mi m’interessaria que et preguntéssis; com et fa sentir tot això que ens expliques? Et fa sentir enfadada? Creus que el que sents és tristesa? Enveja de certes coses que li passen? Reconèixer les emocions que sentim ens va molt bé per entendre’ns, i per decidir què en fem. El que sentim no ens defineix, ni ens fa bones o males persones, però és important decidir què en volem o què necessitem fer d’aquesta emoció.
També et diria que en el missatge que ens escrius, et compares molt amb la teva amiga. Això és una reacció que ens surt en algun moment o altre a tots, però que moltes vegades no ens fa sentir gens bé. M’agradaria que en comptes de comparar-te amb ella, et centréssis en les coses que tu estàs contenta de fer, en quins reptes t’agradaria aconseguir o quines metes et proposes, quines característiques teves et fan sentir orgullosa de tu i què tens ganes de aprendre o canviar.
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada
La Laura Centellas