Depilació
Holaa mireuu esq nose com depilarme la vulva. Magradaria feru amb gilette pero nose com feru sense ferme mal. Amb crema? Sense? Gracies per tooot
Laura Centellas

Hola!
Gràcies a tu!
Pel que fa a la depilació, la millor opció és demanar consell a una especialista d’estètica, que et podrà explicar exactament quins mètodes hi ha i com fer-ho de la millor manera sense fer-te mal. També ho pots preguntar en algun lloc on venguin aquests productes, com una farmàcia, una perfumeria o una botiga o centre d'estètica, on et podran orientar sobre quins productes són més adequats i com utilitzar-los de manera segura.
Des d’aquí, de totes maneres, t’informem del que coneixem. Hi ha diferents formes de depilar-se, si tu vols fer tu mateixa: amb maquineta d’afaitar, amb crema depilatòria, amb cera o amb màquina elèctrica. Si fas servir, maquineta d'afaitar, com per exemple una Gillette, és important fer servir alguna crema o gel d’afaitar per evitar irritacions i petits talls. Hi ha un tipus de maquinetes d'afaitar que aquesta crema ja va incorporada, en la mateixa maquineta. A la botiga que ho compris demana consell a les persones que hi treballin i t'aconsellaran.
També és important recordar que no és obligatori depilar-se, cada persona decideix què la fa sentir més còmoda amb el seu cos.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas