Que faig? lgtb
Hola, porto 11 mesos am la meva novia. Som lesbianes. No ha explicat als seus pares ni a la gent d tota la vida que estem juntes. Ella no ha sortit del armari, nomes li ha exlpicat q sortim a 4 persones. Jo tmpc ho e explicat als pares pq ella no vol q ho faci pero a la gent del meu entorn sí, de fet ella ha estat en amigues meves i tot i ens hem mostrat com a parella davant d'elles. Estem molt be, l'unic es aixo q aqueste tema no se com tractarlu. Q faig? Realment no hauria d se prublema pro jo m'agobio de si ens pillen o lu q sigui... Ns pq es com q m'amaga i ho entenc pero a vegades fa mal. Es q ja es 1 any, ns q opineu? puc ajudarla a sortir? La seva familia es progre no s'ho prendran a mal, es algo q t ella intern. Q faig? puc fer algu?
Laura Centellas

Hola consultora!
Primer de tot, moltes gràcies per escriure’ns!
Em sorgeix el dubte de si el que ens expliques és una cosa que has parlat amb al teva parella, si li has explicat que això a tu et fa mal. A mi m’agradaria que et féssis primer una pregunta a tu mateixa; fins a quin punt és un problema per mi ara mateix, que això sigui un secret? Com em fa sentir?
Et demano que et qüestionis això perquè a vegades la por de l’altre fa que passi desapercebut el que sento jo. És important que la teva parella es senti segura per explicar part de la seva intimitat, però també és important que tu t’hi sentis. Què et faria sentir segura? Com podríeu sentir-vos segures totes dues? Potser seria interessant que us plantegéssiu aquestes preguntes juntes, per mirar de respectar les necessitats que teniu totes dues i com a parella.
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada
La Laura Centellas