vaig molt calent
fa semanas que vaig molt calent cada cop que veig a una noia amb poso com una moto,nose si es normal no se que fer parque ya amb comença a fer mal el penis ya que no puc perar de palarmela com un platan
Laura Centellas

Hola,
L’augment de la libido sexual (anar més calent) pot dependre de molts factors, com ara els canvis hormonals propis de l’edat, l’estrès, l’estat emocional, les experiències afectives o sexuals recents, visualitzar més continguts sexuals o, simplement, moments puntuals en què el desig sexual augmenta més de l’habitual. Si expliques que fa unes setmanes que et passa, també pot ser interessant deixar-ho reposar un temps més a veure com varia, abans d'arribar a conclusions precipitades.
Seria interessant que poguessis observar què ha canviat en la teva vida o en tu mateix durant aquestes últimes setmanes, per intentar identificar quins factors poden estar relacionats amb aquest augment del desig sexual.
L’important no és tant l’augment de la libido en si mateix, ja que tenir més desig sexual pot ser completament normal, sinó entendre d’on pot venir aquest canvi i veure si hi ha alguna necessitat o situació al darrere que valgui la pena atendre. Per exemple, si notes que últimament tens més estrès, preocupacions o emocions intenses, de vegades la masturbació poden convertir-se en una manera de desconnectar d'aquest malestar de forma temporal. Si creus que aquest podria ser el teu cas, pot ser útil parar atenció a aquestes emocions i buscar altres maneres de gestionar-les. Aquest és només un exemple, ja que, com hem comentat, hi poden intervenir molts factors diferents.
També és important que comentis que et fa mal el penis. Si el dolor apareix després de masturbar-te molt sovint o amb molta intensitat, podria estar relacionat amb una irritació o sobreestimulació de la zona. En aquest cas, podria ser recomanable reduir la freqüència de la masturbació i la intensitat durant uns dies i observar si les molèsties disminueixen. Si el dolor persisteix, empitjora o apareixen altres símptomes, seria convenient consultar un professional de la salut.
Si vols fer una exploració més específica de la situació, et recomanem consultar la Tarda Jove del CAP més proper. És un servei que ofereix orientació, assessorament i atenció específica per a joves de fins a 25 anys en temes de salut sexual i reproductiva.
Si ho consideren necessari, et podran derivar al teu metge o metgessa de capçalera per fer una valoració més específica. Pots contactar amb la Tarda Jove per WhatsApp, per telèfon o acudint presencialment al centre més proper.
T’adjuntem la pàgina web amb informació sobre aquest servei:
Ciutadania/ap/barcelona-ciutat/detall/article/tarda-jove-00001
I també l’enllaç perquè puguis trobar el centre més proper i les seves dades de contacte:
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas