Hem desperto empalmat.
Fa anys ja que em desperto per el mati super empalmat amb el pito tieso com un pal d'escombra.No sé com solucionar aquest problema nose amb qui parlar nose si es normal.Pero jo penso que si es normal.
Laura Centellas

Hola,
Tal com dius, és habitual despertar-se amb una erecció al matí, especialment durant l’adolescència. Les ereccions matinals formen part del funcionament normal del cos i, per si soles, no acostumen a indicar cap problema de salut.
Tot i això, si tens dubtes o aquesta situació et preocupa, pots consultar la Tarda Jove del CAP més proper. És un servei que ofereix orientació, assessorament i atenció específica per a joves de fins a 25 anys en temes de salut sexual i reproductiva.
Si ho consideren necessari, et podran derivar al teu metge o metgessa de capçalera per fer una valoració més específica. Pots contactar amb la Tarda Jove per WhatsApp, per telèfon o acudint presencialment al centre més proper.
T’adjuntem la pàgina web amb informació sobre aquest servei:
Ciutadania/ap/barcelona-ciutat/detall/article/tarda-jove-00001
I també l’enllaç perquè puguis trobar el centre més proper i les seves dades de contacte:
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas