Pregunta (Urgent)
Hola perdó per molestar peró crec que es molt raro cada matí em desperto amb el pene en erecció o si no em desperto perque eyaculo (crec que perqué tinc somnis una mica putjats), el que vull dir és que nose peró quant em faig palles surt menys sement que quant em desperto osigui que em desperto i surt molt més.Que em pasa? .Això em preucupa per tot de infertilitat i tot alló.
Laura Centellas

Hola,
El que expliques és completament normal. Les ereccions al matí i les pol·lucions nocturnes (ejaculacions involuntàries mentre dorms) són una part habitual del desenvolupament durant l’adolescència. Moltes vegades passen mentre en tenen somnis eròtics o “pujats”, però també poden passar sense recordar cap somni.
És normal que, de vegades, quan et despertes després d’una pol·lució nocturna, surti més semen que quan et masturbes. Això no vol dir que et passi res dolent ni té relació amb la infertilitat. El cos produeix semen de manera natural i, de vegades, l’expulsa mentre dorms.
També és habitual despertar-se amb el penis en erecció. Això passa perquè durant la nit el cos té diferents fases de son i fa que el cos estigui més o menys actiu durant aquestes fases, fent que en alguna el penis es posi erecte, però forma part del funcionament normal del cos.
Per tant, pel que expliques, tot el que descrius entra dins de la normalitat i no cal que et preocupis!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas