Com puc decidir quant vui treure seme
Fa uns dies que sol trec semen al matí, vull saber quan puc decidir que em surti o que no em surti?
Laura Centellas

Hola,
Això que expliques són les pol·lucions nocturnes, i són ejaculacions involuntàries que passen mentre es dorm. És completament normal tenir-ne, sobretot durant l’adolescència.
Passa perquè el cos produeix semen de manera natural i, de vegades, l’expulsa mentre dorms. No és cap problema de salut ni vol dir que tinguis "massa desig”. Les pol·lucions nocturnes poden aparèixer més o menys sovint segons cada persona, n’hi ha que en tenen moltes, d’altres poques i d’altres mai. Tot això entra dins de la normalitat.
En principi, no es poden controlar, perquè, tal com hem dit, són involuntàries. És a dir, no depèn de tu que en tinguis més o menys. Però està bé recordar que no són cap problema, sinó una part normal del desenvolupament sexual i corporal durant l’adolescència, així que no cal preocupar-se ni intentar “corregir-ho”.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas