Virginitat i bloquej pt.2
Vaig fer una consulta i emvau respondre super bé, però m'ha quedat un dubte, i com q m'heu dit això: "Mentrestant, fes i experimenta amb aquelles coses amb què sí que et sents preparada, còmoda i segura. I si no saps quines poden ser, ens pots escriure una altra consulta i intentem donar-te algunes possibilitats més." m'agradaria saber, que puc experimentar? com començo? quines coses puc fer amb ella? com agafo confiança?
Laura Centellas

Hola,
Des d’aquí et podem fer una pluja d’idees de formes de relacionar-vos sexualment perquè les tinguis presents, però això no vol dir que aquestes siguin “les formes correctes” de relacionar-se. Per això et deixàvem diferents preguntes que és interessant que et formulis tu mateixa i que també us formuleu entre vosaltres, per obrir la mirada i explorar de quines maneres sí que us podeu relacionar sentint-vos segures i còmodes.
Com que no sabem què heu fet fins ara, us deixem un recull de pràctiques possibles. Però, al final, heu de ser vosaltres qui decidiu amb què us sentiu còmodes i segures:
- ballar lentament i començar a apropar els cossos l’un a l’altre
- acariciar-vos amb les puntes dels dits en diferents zones del cos per descobrir quines us donen més plaer (coll, orelles, pit, esquena, cul, peus, cap…). Podeu fer-ho amb les mans, amb la llengua, fent petons o amb algun objecte suau, com una ploma. Es pot fer amb roba o sense
- una pot rebre i l’altra donar. La persona que rep pot anar dient a l’altra què li vindria de gust: un massatge suau a les cames, petons a l’esquena, treure la samarreta… Inclús pot tapar-se els ulls si això la fa sentir més còmoda. Després podeu intercanviar els rols
- jugar amb les llengües i provar diferents tipus de petons
- provar diferents espais i ambients: a l’habitació, al menjador, al cotxe, en un lloc íntim o a l’aire lliure, amb llums apagades o enceses, amb espelmes o música… Jugar amb l’ambient perquè sigui el màxim de còmode i excitant per a vosaltres
Hi ha infinites possibilitats. És important que sigui progressiu, perquè el cos sovint necessita calma i seguretat. Apropar-vos a aquest moment íntim a poc a poc pot ser molt més agradable que fer una pràctica intensa o anar massa ràpid de primeres. Doneu-vos tot el temps que necessiteu per jugar i experimentar amb allò que us vingui de gust fer. El més important és que trobeu la vostra manera de relacionar-vos.
Si amb el temps observes que, facis el que facis, et continues bloquejant en algun moment, et recomanem dirigir-te a les Tardes Joves del teu centre més proper perquè puguis parlar del que et passa i rebre una ajuda més personalitzada. Et deixem l'enllaç a la pàgina web:
Ciutadania/ap/barcelona-ciutat/detall/article/tarda-jove-00001
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas