realment son ganes de relació?
holaa!!! be la meva consulta té relació amb el seguent: fa 2 anys vaig estar tenint "Algo" amb una noia la qual deia que no volia res amb mi, però igualment feia coses de parella i no sé suposo que això m'ha fet quedar-me amb les ganes, no sé es que ultimament tinc com moltes ganes de coneixer amb una noia, de pder compartir moments plens i diferents a la resta, com aquesta necessitat d'estar amb algu.I be vaig estar en diverses trobades amb joves com amb la intenció de trobar alguna que valgui la pena, que realment em vulgui a mi. I no sé ben be com aturar les ganes i el pensament d'aquella noia, vull tindre el dret i la valentia de que si em ve de gust liar-me amb alguna de ferho amb total llibertat i respecte, pero no sé com fer-ho i no sé si realment em vindria be ara.
Laura Centellas

Hola,
Pel que entenem, tens ganes d’experimentar i de conèixer algú amb qui compartir moments especials i diferents, i sembla que estàs oberta a conèixer persones noves. Però, al mateix temps, quan et trobes en aquests espais o coneixes algú, et torna molt el record d’aquesta última relació amb aquella noia, i això fa que et costi avançar o deixar-te anar del tot.
També acabes dient que no saps si realment et vindria de gust ara mateix. Potser aquí hi ha una pregunta important per fer-te: tens ganes de conèixer algú nou i viure experiències diferents, o el que encara tens és la necessitat d’haver pogut explorar més coses amb aquella noia del passat?
Has de pensar que cada experiència és completament diferent, i que potser el que ara no et deixa obrir-te tranquil·lament a noves relacions és que aquesta història encara et remou molt o s’ha quedat inacabada per a tu. A vegades, quan una relació ens marca, necessitem temps per entendre què ha significat i acabar de tancar algunes emocions que han quedat obertes.
No coneixem exactament la situació ni tot el que vau viure, però sí que pot ajudar-te donar espai al que vas sentir, parlar-ne amb persones de confiança, compartir com ho vas viure i ser sincera amb tu mateixa sobre què va significar aquella relació per a tu.
Cada experiència ens ensenya alguna cosa. Potser abans d’obrir-te a algú nou és important pensar què et va aportar aquella relació, què t’ha deixat i què necessites ara per poder deixar-la anar una mica més. I si encara no ho tens clar, no passa res. A vegades l’única manera és donar-te temps, permetre’t pensar-hi quan ho necessitis, parlar-ho, desfogar-te i anar observant a poc a poc què et fa falta per sentir-te preparada per viure noves experiències d’una manera més tranquil·la i lliure.
Esperem haver-te ajudat i qualsevol altra consulta seguim aquí!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas