Menstruació
Hola, m'encanta aquest portal web, m'ha ajudat molt, tant amb el consultori com les coses que penjeu a la pàgina principal. Hi ha alguna manera d'enviar suggerències per coses d'interés pero penjar a la pàgina principal? Es què crec que la meva consulta aniria molt bé per a la pàgina principal, aquests articles o entrades (no sé cómo es diuen exactament). Bé, ja fa anys que menstruo, i sempre ho he anat anotant al calendari que Tinc a la meva taula, però hi ha vegades que no estic a casa i vull saber més o menos quan m'ha de tornar a venir i no tinc el calendari a mà. Per aquest motiu, darrerament he pensat que m'agradaria tenir una app al mòbil d'aquestes de la menstruació. La cosa és que no sé quina m'aniria millor. No tinc germanes, i el meu grupo d'amics està compost principalment de nois, així que no em saben aconsejar sobre aquest tema. Vosaltres podrieu aconsejar-me? No sé si tots et calculen més o manco quan sirà el pròxim cicle, si t'indiquen quan és possible que tenguis més fluxe... És que no tinc ni idea. Qué penseunsobre fer una entrada a la pàgina web sobre apps d'aquest tipus? Parescut a quan recomeneu IA pero estudiar. I si és possible, apps gratis. Ah, a jo no m'interessa gaire, al menos ara, el tema aquest de quan ovul i quan és més fàcil quedar-me embarazada, però crec que hi haurà noies que sí els interesada, així que estaría bé que si això no ho indiquen totes les apps de menstruació, a veure si podrieu recomendar també alguna, ja que la meva intenció no és només trobarà la app perfecta pero jo, vull que pugui ayudar també altres noies.
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, moltes gràcies pel que dius! Ens fa molta il·lusió saber que tant el consultori com els articles et serveixen i t’ajuden. I sí, estaria molt bé que poguéssiu enviar suggeriments de temes! De fet, la idea que proposes sobre apps per controlar la menstruació sembla superútil i segur que ajudaria a moltes altres noies. Ens ho apuntem!
Sobre la teva consulta, t'anomenem algunes de les apps més conegudes i més utilitzades, tot i que poder n'existeixen moltes altres que també poden ser molt útils, cada persona ha de trobar la que li vagi millor.
A la majoria d'apps en general pots apuntar quan et baixa la regla, els símptomes que tens, si tens més o menys flux, dolor, estat anímic... i amb el temps l’app aprèn com és el teu cicle i et fa prediccions bastant aproximades de quan et tornarà a venir i dels dies d'ovulació.
D'algunes de les apps gratuïtes, n'anomenem 3 de diferents perquè provis la que et sembli millor.
La primera és Clue, és una app recomanable si vols un calendari clar i fiable. Té un enfocament molt científic, la informació està ben explicada i la privacitat és bastant bona.
La segona és Flo. També és molt popular i visualment més moderna. Va bé si tens cicles irregulars perquè les prediccions solen ser bastant precises. També inclou articles, comunitat i opcions relacionades amb embaràs o fertilitat.
Per últim, Mi Calendario, és la més senzilla d’utilitzar, però molt completa. El problema és que té bastants anuncis i la seva política de privacitat no és tan clara com les altres.
Moltes d'elles t'inciten a pagar la versió prèmium perquè tinguis més avantatges, però el format gratuït, en principi, ja inclou el més important.
I encara que aquestes apps poden ajudar molt, les prediccions no són exactes al 100%, sobretot si els cicles canvien o són irregulars. Aquestes apps van bé com a orientació, però el més important sempre és observar-nos i tenir el màxim d'autoconeixement possible per saber com funciona el nostre cos.
Esperem que et serveixin!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas