Perquè la meva ex em va bloquejar?
Hola bona tarda, vinc a consultar un problema recent que he tingut, jo després d'una ilusió que vaig tenir amb una noia i em va costar a superar, vaig decidir seguir endavant però sense gaire ganes de tenir alguna cosa amb algú, vaig estar parlant amb una amiga de la infancia, i ens hem adonar que ens agradavem mútuament, vam ser parella durant un temps, i em va bloquejar de totes bandes, i 5 minuts abans de bloquejar-me em va dir que m'estimava, no se que he fet la veritat, i ara penso que el problema sóc jo. Moltes gràcies i perdó per les molèsties.
Laura Centellas

Hola consultor!
Moltes gràcies per escriure! Em sap molt greu el que ens expliques, segurament estàs en una situació de confusió molt gran, i això és difícil de processar. També perquè entenc que no pots contactar amb ella si t’ha bloquejat de tot arreu, i aclarir la situació. Havia passat alguna cosa abans que sàpigues? Has pogut parlar-ho amb algú del seu entorn, per què t’ajudi a entendre què ha passat?
Si tu no saps què ha passat, és difícil que et puguis responsabilitzar de la situació, i per tant no t’hauries de culpar d’entrada. Realment el que seria ideal és que puguéssiu parlar i comunicar-vos per així poder responsabilitzar-te si és que hi ha alguna cosa que li ha sabut greu. Si ella decideix que no vol tenir contacte, et recomano que miris de parlar amb algun amic, i que puguis expressar com et sents i sentir-te acompanyat.
Espero haver-te pogut ajudar.
Una abraçada!
La Laura Centellas