Ser
Hola, merci per la feina que feu. Soc un noi sensible i una persona que pensa molt. Ultimament ja no se ni qui soc, ultimament crec que mai ho he sapigut. Tothom em diu que soc d’jna manera, altre d’una altre i jo no tinc ni idea. Se que soc jove i que encara ho haig de descobrir, poder per aixo m’ho qüestiono. No se si realment jo soc com em comporto. Com saps qui ets? Ets el que et diuen els altres? Com sqps realment que una cosa t’qgrqda, com per dedicar-te tota la vida? He trobat el amor i no em vull separar d’ell. Trobo l’amor en les coses qje poder la gent no veu. Que es un amor sa? Que son els gelos Ultimament em sento sol, no es que no tingui ningu, nomes es que jo paso mes o li donc moltes voltes i em ratllo. Visc en modo automqtic, estic agraït a la meva vida pro no se si jo de gran estaria orgullos, es com si tot pases molt rapid i alguns capitols de la meva vida ni els recordo. Tinc ansietat, com una malaltia que ve arrel de moltes coses. M’impedeix fer coses. Com es sap qui vol ser? Jo nomes vull viure i ja. T’he sentit? Nomes vull que s’aturi em temps Sento qur tothom em diu com hauria de ser, al final sento que soc com soc per agrqdqr els altres, per no hsver de discutit. No ho se. Qui soc jo relament? Nomes us he escrit per desfogar-me i poder buscar aprovacio, qui sap. Si algu mes es sent aixi. Moltes gracies i perdo per el toston
Laura Centellas

Hola consultor!
Moltes gràcies per escriure’ns! El que et planteges són dubtes molt naturals, i que potser fins i tot et diria que són molt difícils de resoldre per complet, i està bé. A vegades ens encallem a “racionalitzar” molt les coses, i realment no tot passa pel cap. Jo et diria, comença a guiar-te i a conèixer qui ets a través de les sensacions del cos, el que sentim ens ajuda molt a entendre’ns. Quan fas una cosa, què sents? T’agrada? Quines sensacions et deixa. Quan les persones es relacionen cap a tu, com et sents? Hi ha actituds que t’agraden més que d’altres? Com et sents quan aquestes persones diuen, opinen, responen a demandes...? Crec que guiar-te per el que sents, et pot ajudar a anar construïnt qui ets sense sentir aquesta influència en el que diuen els altres.
Si l’ansietat és una sensació que recurrentment passa per les teves sensacions, també pots mirar de buscar ajuda per gestionar-la. Pots acudir al teu centre de salut de referència o pots contactar amb el programa ocell de foc perquè t’expliquin els serveis que tenen per a joves com tu i que t’ajudin a gestionar el que t’està passant. Pots enviar un whatsapp al 621256153 o un mail a ocelldefocosonabergueda@osonament.cat
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada ben forta!
La Laura Centellas