Altres maneres de masturbació
Tinc 14 anys gairebé 15 i m'agradaria descobrir tan noves maneres de masturbar-me el penis com descobrir la masturbació anal, pero no sé com fer-ho. Tinc amics que em diuen que hauria de provar el meu propi semen, hi ha algun risc amb aixo? Com faig per el tema dels nous metodes?
Laura Centellas

Hola,
Empassar-te el semen en principi no hauria de tenir cap risc, i encara menys quan és el teu propi semen. Quan és el semen d’una altra persona sí que hi pot haver risc de contagi d’alguna infecció de transmissió sexual, però quan és el teu propi no n’hi hauria d’haver cap.
Et deixem un vídeo amb diferents tècniques de masturbació masculina per si vols experimentar i descobrir noves maneres de masturbar-te:
S2dierkFv8
Pel que fa a la masturbació anal, és important que abans de provar la penetració et donis temps per explorar la zona, tocar-la lentament i observar quines sensacions tens. No cal anar ràpid ni forçar res.
Si tens ganes de provar la penetració, pots començar introduint un dit molt a poc a poc. És important que abans lubriquis bé la zona amb lubricant, ja que l’anus no lubrica de forma natural i, si no, et podria fer mal o provocar molèsties o petites fissures.
Quan la zona estigui lubricada i hagis explorat primer la part externa amb calma, pots provar d’introduir un dit lentament. Si et sents còmode i tens ganes de continuar explorant, més endavant pots provar amb dos dits. Amb això ja és suficient per començar a experimentar i descobrir què t’agrada i què no.
Sobretot, escolta el teu cos i fes només allò amb què et sentis còmode i segur.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas