Autolesions
Holaa, Fa un dies, amb una maquineta d'afeitar em vaig tallar pq estaba molt nerviosa i em va agafar ansietat i ho vaig fer.Vaig començar amb un i ara tinc tota la cuixa plena de talls. No se com parar, ja m'havia passat abans però ho vaig solucionar fumant vaper, ara ja no tinc vaper pero ns q fer. Gràciesss,
Laura Centellas

Hola! Gràcies per la confiança i explicar-nos com et sents. Entenc que ara mateix no estas passant per un bon moment, i és important que no et quedis sola amb això. El fet que t’hagis fet talls quan et senties molt nerviosa i amb ansietat indica que hi ha un patiment emocional important darrere. Encara que en aquell moment et pugui alleujar una mica, fer-te mal pot acabar fent que et sentis pitjor i sigui més difícil parar.
El més important ara és que puguis buscar ajuda i explicar-ho a algun adult de confiança perquè t’acompanyi i no estiguis sola. També pots trucar al 061, on un equip de psicòlegs et poden orientar i ajudar en moments així.
Quan notis que l’angoixa puja, intenta buscar alternatives que et facin descarregar la tensió sense fer-te mal: sortir a caminar, mullar-te la cara amb aigua freda, escriure el que sents, apretar un coixí o parlar amb algú. No has de gestionar això tota sola.
La Laura Centellas