Dubtes amorosos
Hi ha un noi que el conec de tota la vida perquè abans èrem veïns i les nostres famílies es coneixien també. El tema és que fa 1 any va patir una desgràcia familiar molt bèstia i quan em vaig assabentar vaig adonar-me realment del que significava per mi aquella persona ja que no vaig dubtar en posar-me a plorar i donar-li una abraçada. Des d'aquell moment vaig notar una connexió molt forta amb ell, tot i que, no parlàvem molt. El que passa és que sempre ho he vist impossible pel fet que estava pillat d'una altra nena de classe. Però ara la sensació és diferent: porto setmanes pensant molt en ell i bàsicament m'he pillat molt d'ell. La cosa és que fa una setmana me'l vaig trobar amb 2 amics més seus i quan em va veure va somriure tant i el vaig veure tant feliç que em va confondre molt perquè habitualment al cole no em fa molt cas però em vaig il•lusionar bastant jaja. A més, jo crec que podríem funcionar com a parella perquè tenim coses en comú però el més important és el vincle que tenim des de tota la vida. El dubte vé aquí: m'hauria de declarar el dia de la graduació o fer-ho d'una altra manera o simplement deixar-ho estar? El tema és que m'agradaria saber que és el que pensa i intentar-ho, tot i que, em digui que no xq sino me'n penediria tota la vida. Si és que sí, com és la millor manera de fer-ho tenint en compte que no parlem molt? El tema és que no vull que s'acabi el cole i que ja no tingui més oportunitats. Gràcies per tot el que feu!
Laura Centellas

Hola consultora!
Que bonic el que ens expliques! Nosaltres no podem dir-te què fer, perquè només tu saps què t’agradaria i com t’agradaria fer-ho. Pel que sembla, tens clar que vols saber què pensa i intentar-ho ja que sinó sents que et penediries de no provar-ho, i això ja és un gran pas. A tu, t’agradaria més dir-li un dia “especial” com el dia de la graduació o preferiries dir-li un altre dia més “normal”? Si aneu a la mateixa escola segurament coincidiu algunes estones, potser pots provar abans de declarar-te, de parlar-hi una mica més i així potser t’és més fàcil i natural. Pots aprofitar aquests dies per intentar acostar-te a ell una mica més, i segurament això t’ajudi a  decidir quin és el millor moment, si és que decideixes dir-li!
Dir el que sentim mai hauria de ser motiu de por o vergonya, encara que a vegades ens faci cosa.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada molt gran!
La Laura Centellas