He desenvolupat ludopatia i no se com parar
Fa uns anys vaig descobrir una pagina a la qual no feia falta dni o cap identificacio per a apostar, fa uns anys no tenia targeta ni res, pero, ara que la tinc, he apostat mes del que volia, i no puc parar perque penso que ho aconseguire recuperar, i hi ha vegade que estic aprop o que ja ho he fet pero tampoc se parar.
Laura Centellas

Hola consultora!
Primer de tot moltes gràcies per escriure’ns. El joc i les apostes són com un caramel enverinat, perquè fan que tinguem una sensació de nervis i de adrenalina que ens fa gaudir, però alhora al cap del temps ens pot fer perdre el control del que hi destinem (temps, diners, relacions socials..). Quan ens adonem que hem destinat més diners dels que ens proposàvem en un inici, que fa dies que no veiem tant als amics perquè he estat jugant més, que m’ha passat la tarda volant perquè he estat jugant i no me n’he adonat... Llavors necessitem prendre’ns la situació més seriosament i posar-hi remei.
T’adjunto aquesta pàgina web, que és informativa entorn a tot el que ens expliques.
Tot i així, et recomanem que demanis hora al teu centre de salut de referència perquè puguin valorar el que està passant i fer-te una derivació al servei que més encaixi per tu, perquè així et puguin acompanyar i ajudar.
De nou, moltes gràcies per escriure i per voler posar sol·lució a un problema que potser ara pot semblar petit, però que també es pot fer gran.
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada!
La Laura Centellas