Sexting
Hola, Fa uns dies em parlo amb un noi de la meva classe, només per xat perque al instiut no parlem. Jo li he pasat foto tts a ell pero cada que li envio (ell me les demana) doncs diu que ha de marxar i marxa. Es un bucle, no el vull fer sentir malment pero no se que fer. Gràcies,
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
No el vols fer sentir malament a ell, però… què et fa sentir bé a tu? És important que et prioritzis, et respectis i facis allò que realment tens ganes de fer, encara que no coincideixi amb el que vol l’altra persona.
Quan parles de fotografies, entenem que et refereixes a fotos íntimes. És important anar amb molta cura amb aquest tipus d’imatges, perquè un cop les envies perds el control sobre on poden acabar, a qui poden arribar o com es poden utilitzar. Això et pot exposar a situacions que després et facin sentir incòmoda o de les quals et puguis penedir.
Més enllà d’això, també és important observar el que està passant, ja que dius que és un “bucle” en què ell et demana fotos i després marxa. Això pot fer pensar que potser no està tenint gaire en compte com et sents tu o el tipus de relació que t’agradaria tenir.
Per això, et pot anar bé preguntar-te què et ve de gust a tu? Què esperes d’aquesta relació? A partir d’aquí, pots comunicar-li el que necessites o el que t’agradaria, i veure si ell també hi està d’acord. I si no, també és vàlid decidir posar límits o deixar-ho aquí.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas