Follar per primera vegada
Holaa, després de molt de temps sense liar-me amb ningú ni tenir relacions sexuals crec que d aqui poc podré veure al noi amb qui m'estic parlant i passar temps amb ell. Ja tinc experiència en liar-me, fer palles i aquestes coses pero mai he follat i tinc por a no fer-ho bé. Hi ha alguna cosa que pugui tenir en conte al moment de fer-ho? Sé que el noi amb qui m'estic parlant voldra follar amb mi 100% aixis que no el vull decepcionar. I apart, jo també tinc ganes d'experimentar això l'unic que com que no tinc experiencia tinc una mica de por. Merci per tot !!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
És normal tenir por davant de situacions que desconeixem. Per això és important apropar-s’hi de manera progressiva, d’una forma que sigui agradable per a tu i que et permeti estar tranquil·la, còmoda i segura, sense forçar res ni fer allò que creus que “toca” o el que s’espera de tu.
El que et farà gaudir més, i probablement també a l’altra persona, és allò que realment tingueu ganes de fer i amb què us sentiu còmodes els dos. Les primeres vegades sovint no surten com imaginem, així que, encara que tinguis expectatives, potser no passarà exactament el que esperes. I està bé, perquè d'aquesta forma poden aparèixer coses diferents, inesperades, que també poden ser agradables i boniques.
Respecte a no decebre, intentar complir les expectatives de l’altre pot generar molta pressió, així que a vegades la millor opció és ser tu mateixa des del principi, per tal que l'altre pugui rebaixar directament les expectatives, si és que en té, i així no has de sentir la pressió d'haver de mantenir-te en un mateix lloc i permetre't ser tu mateixa en cada moment. La sexualitat, justament, té més a veure amb el contrari, en relaxar-se, explorar amb curiositat, deixar-se anar i deixar anar el control i compartir un moment íntim amb l’altra persona.
Per això, és important anar a poc a poc, amb confiança, amb algú amb qui et sentis bé i respectada, i escoltant en tot moment el que et demana el cos, ja sigui parar, continuar, anar més lentament, canviar el ritme, parlar, fer carícies… tot és vàlid.
No perdis de vista que l’objectiu de les relacions sexuals és gaudir plegats. Comunicar-te és clau, pots dir què t’agrada, què necessites o què no vols. I, encara que pensis que ell voldrà tenir relacions, si en algun moment tu no en tens ganes, és important que t'ho respectis i ho puguis comunicar.
Aquestes són les recomanacions que et donaríem, a partir d’aquí explora a poc a poc, sense pressa per arribar enlloc i aprèn a gaudir del camí.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas