Quan estic a punt de tenur algo serio m
Hola, porto temps amb males sensacions sobre un tema. Jo tinc ganes de tenir una relació estable i sentir connexió amb algú. El problema és que quan parlo amb un noi i sembla que la cosa comença a ser més serio, algo em fa tirar enrere i començo a sobrepensar sobre si realment vull aquesta relació o no, tot i que inicialment el noi m'interessi de veritat. M'ha passat més d'un cop i no entenc perquè em passa això, ja que noto que em passa quan veig que el noi també li agrado. En canvi, quan el noi no mostra interès "m'obsessiono" d'alguna manera. Sé que està relacionat amb què quan no és mutuo d'alguna manera tens la necessitat de que ho sigui, però em fa por que sempre em passi el mateix quan a un noi li agrado.
Laura Centellas

Hola consultora!
Primer de tot gràcies per escriure’ns! El primer que m’agradaria que et preguntéssis és; què vol dir que el noi “t’interessi de veritat”? I quan t’interessa i t’agrada, hi ha alguna cosa que et faci por? Quan sobrepensem a vegades fem que ens arribin pors noves, comencem a “hipotetitzar” possibilitats que realment no sabem si existeixen o si passaran. Crec que al final potser depèn de que decideixis si tens ganes o no de provar si el vincle amb aquesta persona pot anar a més o no.
També afegiria que la opció de que “sempre et passi el mateix quan a un noi li agradis” és una hipòtesis que segurament el teu cap ha fet, i que és poc probable.
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada!
La Laura Centellas