Dubtes amorosos
Hi ha un noi que va al meu cole i el conec de tota la vida perquè erem veïns i les nostres famílies es coneixíen molt. Mai hem sigut súper amics però ara a batxillerat puc dir que parlem una mica més però no molt. Cada matí estem junts davant de l'escola amb més gent i últimament li parlo més que abans. La cosa és que porto unes setmanes pensant molt amb ell i crec que m'he enamorat d'ell perquè sempre el busco amb la mirada, em poso contenta quan el veig i em poso gelosa quan parla d'altres noies. El tema és que sembla que està lligant amb una noia de la seva classe i clar jo no sé que fer. Realment vaig sentir el important que ell era per mi quan l'any passat va rebre una molt mala notícia sobre temes familiars i jo em vaig quedar en shock i vaig plorar moltísim quan el vaig veure. Penso que podríem funcionar molt bé perquè els dos som del barça, som catalanets, vivim al mateix poble i que tenim una connexió que ve de fa temps. Però clar ell no sap el que jo sento per ell, tot i que, a vegades crec q ho podria deduir xq en aquests últims mesos m'he apropat molt més a ell ja q abans no parlavem res, el tinc a millors amics i sempre em posava like a las històries d'instagram però no sé perquè ho ha deixat de fer. La pregunta clau: Hauria d'expressar-li tot el que sento per ell encara que tingui a una altra noia al cap el día de la graduació o un altre dia o passo d'ell si no estic segura? I quina seria la millor manera: en persona o carta d'amor? No sé que fer xq quan està amb tots els seus amics sembla que tingui vergonya i no em fa cas però després quan me'l trobo amb el seu millor amic si que em saluda i està interessat i content. Ajuda què faig? Xq sino ja no el veuré mai més i no m'agradaria anar-me del cole amb aquest dubte. Gràcies per tot el que feu.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Em sembla que tu mateixa et respons a la pregunta en el moment que expresses que no t’agradaria anar-te’n de l’escola amb aquest dubte.
Davant del que ens planteges, no hi ha una resposta correcta i universal per a tothom. Cada persona tindrà l’impuls d’actuar o dir les coses d’una manera diferent, i hi ha moltíssimes opcions per afrontar aquestes situacions. Cap és millor que una altra, totes et poden portar per camins diferents, igual d'interessants.
A partir d’aquí, has de decidir i arriscar-te per un camí, i anar observant com et sents. No passa res si tries fer una cosa que, al cap d’un temps, no et sembla la millor opció, perquè sempre seràs a temps de fer-ho diferent en el futur.
Sembla que no t’agrada quedar-te amb la intriga, per tant, ja has pres una primera decisió, que és fer-li saber, d’alguna manera, el que comences a sentir per ell, per saber si és recíproc o no. A partir d’aquí, pots triar el moment i la manera que et facin sentir més còmoda. Probablement no hi haurà un dia ni una forma perfecte, i és normal que aquestes converses generin incomoditat.
Si ho fas, potser és millor en persona i en un moment tranquil, perquè permet una comunicació més clara i sincera. Però si creus que et serà més fàcil expressar-te per escrit, també és una opció vàlida.
La incertesa de no saber com aniran les coses també pot ser emocionant, perquè obre moltes possibilitats. Escolta’t, observa què necessites en cada moment i respecta-ho. Sigui quina sigui la seva resposta, el més important és que hauràs estat coherent i sincera amb tu mateixa.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas