El meu cap esta en una tormenta que no s
Hola! Tot va començar el curs pasat quan a mi m'agradava un xiquet i quan va arribar l'estiu algú li ho va dir i durant les vacances m'indultava per WhatsApp, dient-me coses com fea, gorda I mes coses. Este curs m'agradava un poc un altre xiquet i dom amics pero sempre tinc la paranoia de que està mirant-me i just quan em gire i el vec ell es gira rapidament. I quan va començar el curs em varen canviar a un altre grup de pàdel de nivell mes alt, I al principi em va costar molt conversar en els xiquets i xiquetes d'allí pero ara fa un mes mes o menys em començat a parlar tots en tots, I em cauen be pero en concret un em cau millor i crec que m'agrada un poc, pero no se, perquè no vull que m'agrade ningu perquè tinc por de que torne a pasar lo de l'estiu pasat i tornar-ho a pasar mal, que puc fer. Necessite aclarirme un poc les idees, ajuda! (Si hi ha una altra consulta igual pero que no esta acabada es meua que li he apretat al botó de publicar per accident ) Gràcies❤️ per tot el que feu!
Laura Centellas

Hola consultora!
Primer de tot m’agradaria dir-te que la manera com va actuar el noi que ens expliques que t’agradava les vacances passades, no està bé. Ens pot agradar algú, i que aquest algú no estigui en el mateix punt que nosaltres, però mai ha de voler dir que pugui insultar-nos o faltar-nos el respecte. Crec que has de poder estar tranquil·la i descobrir si t’agrada o no aquest noi amb el que no estàs segura de si t’agrada. Observa com et sents quan estàs amb ell, si t’hi sents a gust i si tens ganes de veure’l quan no hi és per exemple.
Si en algun moment descobreixes que t’agrada, llavors pots triar si vols dir-li o si vols que ho sàpiga. És natural que et costi una mica més confiar després de la primera experiència, però és ell qui es va equivocar, no tu!
Espero haver-te pogut ajudar.
Una abraçada!
La Laura Centellas