vull tenir un bon cos!
Hola, soc una noia molt prima i amb poques curbes. M'agradaria tenir mes pit i mes cul pero no se que fer pero teñir un dos aixi. Es que el meu novio es fixa mes en les noies que tienen tenen mes bon dos que jo i aixo em fa rabia. M'agradaria que es fixes mes en mi i si tingues aquest cos si fixaria segur. Si es plau cualsevol cosa doneume consell! Graciees.
Sara Bujalance

Hola Laia! No hi ha cap manera per poder engreixar una part concreta del cos, com el pit o el cul. El que sí pots fer és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. De fet, fer esport és la millor manera de treballar el cos en general. Si fas un esport com bici o step encara treballaràs més concretament cames i cul. De totes maneres, si ets adolescent, pensa que encara tens anys per davant per créixer i per a que el teu cos es desenvolupi, de manera que ja veuràs com a mida que va passant el temps et va creixent el pit i et van sortir les corbes que vols. Però, molt important, pensa que si el teu nòvio surt amb tu és perquè tu li agrades, si volgués un altre tipus de noia diferent, no sortiria amb tu. El millor que pots fer és parlar amb ell sobre com et sents. Recorda que és important que la parella et faci sentir bé en general, tot i que a vegades puguin haver alguns petits problemes. Molts petons!!