és una idea molt rara?
hola consultorii us volia preguntar si penseu que la meva idea és molt rara i si em podeu aconsellar. doncs resulta que jo sóc boque i mai he tingut cap experiència amb ningú, i m'agradaria provar de fer un petó a algú. però no vull cap relació formal pq ara no estic en un molt bon moment personal i no voldria fer mal a l altre persona. ah, i crec que sóc hetero (soc noia) però no ho tinc tan clar pq crec que m'agrada una companya de classe (no em faria res ser bi). pues estaba pensant en proposar-li a la meva bestie de provar a liar-nos (només petons jajajsj) pq tinc molta confiança en ella, i ella té més experiència així que me'n podria ensenyar o algo... però no vull que això arruïni la relació ni que signifiqui res més que una simple experiència i unes quantes rialles... vosaltres creieu que és molt raro si li plantejo? sé de vàries amigues heteros que s'han liat amb alguna amiga nomes per provar així que no em sembla tan anada d olla... i no us preocupeu que ja li preguntaria amb tacte i sense pressionar, però crec que q a ella li semblarà bé pq a vegades hem parlar d aquests temes i és molt oberta... que n'opineu? algun consell sobre com plantejar-li pq sembli natural i ella no es senti forçada? buenooo moltes gràcies i bona nit!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Que bé que tinguis identificat en quin moment estàs i què necessites, això et facilita molt les coses, tant a tu com als altres. El que ens expliques és completament vàlid i legítim. Pots començar a experimentar amb altres persones des d’on tu et sentis més còmoda. Obrir la ment per contemplar les múltiples opcions que existeixen al teu voltant et dona més llibertat de decisió.
A partir d’aquí, entra en joc la decisió de l’altra persona, que pot acceptar o no, o pot expressar el que necessita i com ho necessita. Obrir la porta a aquesta possibilitat és molt vàlid, després caldrà veure si la teva amiga vol, i si vol, com ho vol.
No hi ha una forma única de comunicar les coses. De fet, si sou amigues, tu sabràs millor que ningú quina és la manera d’expressar-li el que vols dir, coneixent-la. Des d’aquí et diríem que expressar-te sincerament i amb respecte és la millor manera de comunicar tot el que necessites dir i quedar-te més tranquil·la. Pots explicar quina és la situació, com et sents respecte a això i què et ve de gust o què necessites. A partir d’aquí, podeu parlar-ho i veure què us encaixa a totes dues.
Moltes gràcies i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas