Bullying
Hola, un nen de una escola del meu poble m'ha començat a explicar situacions de bullyng en la seva escola, li he dit que s'havia de dir a els profesors però m'ha dit que no hi feien res i el director tampoc, llavors li he dit que ho parlo amb els seus pares però diu que ja ho ha fet i que la solució dels seus pares es la violència, que diuen que si molesten algú que el pegui. Jo m'he preocupat, no sé que fer perquè potser m'estic ficant on no em demanen O és més greu del que em penso, però és que estic molt preocupada perquè se el que es pateix quan et fan bullyng i no li desitgo a ningú, vull feri algo pero no se el que ni tan sols vaig en aquella escola, no sé a qui dir-li perquè potser em diuen que seguir que no és res, i potser no és res i l'estic lian però esque tinc molta por de que no i qui hi hagi gent patint bullyng i... No sé amb qui parlar que fer per ajudar aquests nens. Que en penseu? Gràcies
Laura Centellas

Hola consultora!
Primer de tot gràcies per escriure’ns. Veig que estàs preocupada per el teu amic, i d’alguna manera crec que et sents una mica responsable de que aquesta situació canviï. A vegades no tot està a les nostres mans, i tot i que seria fantàstic i el més adient que el teu amic pogués tornar a parlar amb algun adult de referència del centre escolar on va perquè es faci càrrec de la situació, crec que si no ho vol fer tu no pots fer gaire més que escoltar-lo i ser-hi perquè senti que té recolzament. Sentir-nos escoltats és una ajuda enorme, i tu estàs sent de molta ajuda segur per el teu amic.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada!
La Laura Centellas