Problemes de sobrepensar amb la mort
Hola bon dia, soc una noia que no se perquè no paro de pensar en la mort em fa molta por y no paro de pensar en allò y crec q hem donen atacs d'ansietat, ben bé no ho se pero necesito algun consell
Laura Centellas

Hola consultora!
Crec que el primer que et preguntaria seria, què et fa por de la mort? Tens por a que et passi alguna cosa a tu? Tens por a que li passi a algú del teu voltant? La mort és un tema bastant tabú, i és natural que com que no ho parlem gaire obertament en societat, ens faci certa por. Tot i així, és un procés natural pel que hem de passar tots, tal com tots en algun moment o altre passarem per un dol. Això no ho fa fàcil, però ho naturalitza.
Has parlat mai de les pors que tens amb algú amb qui confiis? Naturalitzar-ho passa per parlar-ne, i potser t’ajudaria compartir el que et passa.
Si creus que estàs tenint atacs de ansietat, també et recomanaria que féssis la consulta al teu centre de salut de referència perquè et puguin ajudar. Pots demanar-ho a la teva infermera o al teu metge.
Espero haver-te pogut ajudar.
Una abraçada!
La Laura Centellas