DUBTE
Bones, és normal que en 21 anys tot just ara tingui ganes de tenir sexe. Esque, o sigui mira vaig tenir novio etc que vam durar poc i no tenia ganes enserio, i ara que estic soltera doncs just tinc ganes perquè noto que per primer cop en 21 anys m'han vingut les ganes. I no sé si és normal, notar això als 21 o hauria d'haver notat als 15 XD. És com que noto que les hormones se m'han activat.
Laura Centellas

Hola,
No hi ha cap mena de problema en el fet que sentis que ara se’t comença a despertar el desig i les ganes de relacionar-te sexualment! Hi ha una franja d’edat en què, biològicament, és normal que les hormones estiguin a flor de pell i, en conseqüència, també es desperti el desig sexual, eròtic o afectiu cap a altres persones. Però això no significa ni que a tothom li vinguin ganes a la mateixa edat, ni que t'hagin de venir ganes necessàriament. Cada procés és diferent i cada persona el viu al seu ritme i a la seva manera, i tots els processos són completament vàlids. Així que gaudeix del teu ritme, sense pressions.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas