Una pregunta
Holaa!!! Es la primera vegada que us escric i estic molt content d’haver trobat aquest consultori tant ven parid Jo volia preguntar Que he llegit que hi ha un servei que es diu tarda jove de que va això? qui el pot utilitzar aquest servei nomès les dones o els homes ? tambè preguntar Exactament per que es fa servir em podriu donar un exemple sisplau i per ultim com es fa per demanar hora se li a de dir al metge de familia? Gràciess
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Et deixem l’enllaç a la pàgina web de la Generalitat, on explica en què consisteix el servei, com funciona i com assistir-hi o posar-t'hi en contacte. En aquest mateix enllaç, a baix, veuràs que hi ha un altre enllaç que et porta a una pàgina web amb tots els centres de Catalunya on ofereixen aquest servei perquè trobis el més proper a tu.
És un servei per a tots els joves i les joves menors de 25 anys, i per contactar-hi pots assistir directament al centre o posar-te primer en contacte telefònicament. Trobaràs tota la informació necessària en el següent enllaç:
Ciutadania/ap/barcelona-ciutat/detall/article/tardes-joves-00001
Per a qualsevol aclariment, no dubtis a tornar a escriure!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas