Sentiments
Bona tarda, tinc un sentiment que m'ha remogut. Segueixo pillada d'un noi després de dos anys, durant aquest temps l'he vist vegades comptades, però sempre em fa un salt el cor quan el veig. Quan el vaig conèixer jo estava a punt de trencar amb la meva parella del moment i el fet de sentir-me atreta per aquest noi va ser un dels darrers detonants de la relació (vaig comprendre que allò era més que atracció física), al poc temps de que jo trenques la relació ell just va començar a sortir amb una noia. Feia molt de temps que no el veia, però l'altre dia ens vam retrobar i vaig sentir altre cop la sensació de conexió, com si ens coneguessim de tota la vida. Em sento culpable perquè m'agradi algu que té parella (jo MAI faria res) i que no oblido després de tant de temps. Avui li he explicat al meu millor amics i en verbalitzar-ho per primer cop m'ha xocat i em sento neguitosa. Ell diu que li podria explicar a la amiga que ens va presentar, però crec que això només faria que si ens el trobem tot sigui raro perquè els meus amics sabran que sento alguna cosa. També sóc una mica delulu, perquè quan ens hem trobat sempre m'ha fet la sensació que es posava vermell i nerviós i altres coses. És de mala persona desitjar que en el futur quedi solter i poder trobar-me'l i passar a l'acció? Gràcies per la vostra feina :)
Laura Centellas

Hola consultora!
Primer de tot moltes gràcies per escriure’ns, segurament aquesta situació t’està fent sentir neguitosa i això no és fàcil. Pel que expliques tu sents alguna cosa més per aquest noi, i l’atracció i la sensació de que t’agradi algú no és una cosa que puguis triar i que per tant, no t’has de sentir culpable perquè t’agradi encara que tingui parella.
També crec que és natural que quan expliquem com ens sentim ens remogui una mica per dins, al final tu t’has obert amb el teu amic entorn una cosa que portaves per dins, i que segurament amb una mica de temps també s’anirà aposentant.
Finalment, jo et demanaria: què creus que és per tu ser una mala persona? Recorda que no triem com ens sentim entorn les altres persones, crec que és completament normal que si tu sents alguna cosa per aquest noi, t’il·lusioni pensar en la possibilitat que un dia pugueu estar junts.
Espero haver-te pogut ajudar.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas