Paranoia estúpida 2na part
Fa unes setmanes vaig fet una consulta en la cual estaba preocupada per un posible embaras, en vaig Fer la prova el Dijous pasat i em va donar NEGATIU, estem a dillubs, NO tinc la regla.... (ACLARAR que porto implante subdérmico ) Llavors si no es embaras que es ? Xq la proba marcaba la C de " correcta" aixi que no está malamente .... Que faig ? Vaig a la NASA a q m'estuduin o que ?
Laura Centellas

Hola,
És totalment normal que et sentis confosa i una mica preocupada en aquesta situació. Has fet molt bé de fer-te la prova i de consultar-ho.
Si han passat més de 15 dies des de la situació de risc i el test ha sortit negatiu (i a més tens l’implant subdèrmic), la probabilitat d’embaràs és molt baixa. Pots estar bastant tranquil·la en aquest sentit.
Pel que fa al retard de la regla, és força habitual que el cicle menstrual es desajusti per diversos motius, com per exemple canvis hormonals, estrès, canvis en l’alimentació o en la rutina… A més, l’implant subdèrmic pot alterar el patró de la menstruació, fent que sigui irregular o fins i tot que desaparegui temporalment.
Tot i això, si aquest canvi et preocupa o no és habitual en tu, el més recomanable és que demanis hora amb la llevadora o el teu metge/essa de capçalera i hi vagis presencialment, perquè ho valorin d'una forma més personalitzada i et puguin respondre a qualsevol dubte que tinguis.
Intenta no obsessionar-te massa, i consulta-ho a professionals, tal com estàs fent, per tenir tota la informació possible per poder-te sentir tranquil·la.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas