amistat o amor
Hola! Em preguntava com saber si el que sento cap a la meva millor amiga és una amistat molt intensa o m'estic enamorant. Ja fa tres anys que som amigues, però, aquest últim any és com si sentís papallones quan em fa un petó, em sento molt bé amb la seva proximitat, m'he adonat que és molt guapa, i el seu riure em fon jsjs. Com puc diferenciar l'amistat de l'amor? Gràcies, que vagi bé!
Laura Centellas

Hola consultora!
Primer de tot m’agradaria dir-te que no hi ha una línia perfecte entre amistat i amor, i que a vegades es barregen. És natural que no sempre sabem si el que sentim és amor o si és amistat. Potser el que et preguntaria és precisament què és el que t’ha fet pensar que la teva amiga t’agrada més que com una amiga?
A vegades quan ens agrada algú sentim moltes ganes de estar amb aquella persona, potser es desperta cert desig de tenir contacte físic o de estar-hi més a prop, imagines o desitges tenir-hi una relació de parella o de que el vostre vincle canviï i sigui més estret...
Hi ha diferents sensacions que pots anar descobrint en tu per entendre què és el que sents. Tampoc és necessàri que hagis de posar-hi una etiqueta de seguida, potser necessites anar veient com et vas sentint per anar descobrint el que vols.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
La Laura Centellas