Sexe oral
Holaaaa Que sapigueu que m’eu ajudat moltissim responent les preguntes dels altres i moltes gracies El cas es que jo tinc parella desde fa un any i vull anar a mes. Vam intentar “liar-nos” una vegada pero diguem que no va sortir molt be, cap dels dos ho haviem fet abans pero va ser un moment bastante gracioso i una anecdota mes per explicar. No hem tingut la oportunitat de practicar sexe i per aixo us escric. Us he estat llegint i em preguntava com es fa el sexe oral? M’agradaria fer-ho i no se com😅 També m’agradaria saber quines son les posicions mes (per dir-ho d’alguna manera) senzilles i recomenades per a la primera vegada ja que els dos som verges encara. I com ens podriem masturbar entre nosaltres per anar provant coses? Moltes gracies per tot i espero que em pogueu respondre🫶
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per escriure’ns! Ens anima molt llegir-vos i saber que el que compartim us és útil.
El sexe oral és una pràctica en què la boca entra en contacte amb els genitals. A partir d’aquí, hi ha moltes maneres de fer-ho i no n'hi ha una de correcte. La millor manera de descobrir què us agrada és anar-ho provant a poc a poc, amb confiança, comunicació i escoltant-vos mútuament, deixant-vos portar per allò que us doni més plaer.
Us deixem també com a recurs el programa “El Punt D” de 3Cat, que tracta temes com mites, estereotips i tabús al voltant de la sexualitat, amb una mirada divulgativa i propera. Allà hi podreu trobar informació útil per començar a explorar la sexualitat en parella. Us deixem l'enllaç:
Si voleu provar la penetració per primera vegada, us recomanem començar amb postures senzilles i còmodes. Per exemple, la persona amb vulva pot estar estirada panxa amunt, amb les cames flexionades i els peus recolzats a terra. Aquesta postura ajuda a estar relaxada i a facilitar que els músculs estiguin més destensats. La persona amb penis es pot col·locar entre les cames i iniciar el moviment molt a poc a poc, sense pressa ni pressió.
Una altra opció és que la persona amb vulva estigui a sobre, amb una cama a cada costat de la persona amb penis, que estaria estirada panxa amunt. D’aquesta manera, pot tenir més control sobre el ritme i la profunditat. Tot i això, és important anar al vostre ritme i trobar què us funciona millor a vosaltres, perquè cada persona i cada parella és diferent.
Pel que fa a masturbar-vos entre vosaltres, podeu començar amb carícies, tocant-vos suaument, amb roba o sense, i anar avançant segons us vingui de gust. L’important és gaudir de l'experiència, utilitzant la comunicació i deixar-vos portar pel que us faci sentir bé en cada moment.
Esperem que us sigui d’ajuda!
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas