mai no aconsegueixo connectar amb ningú
bon dia! primer de tot agraïr-vos la feina que feu. Segon, us escrivia perquè em trobo que no soc capaç de connectar (a nivell romàntic) amb ningú. Quan surto de festa normalment acabo amb algun noi, ens liem, xerrem una mica, etc. Durant el moment tot és molt romàntic, anem a passejar i tal. però llavors arriba l'hora de enviar-se missatges i trobo que no acabem de quallar. amb cap. no sé si el que em passa és que soc un pèl intens i idealitzo les persones o si hi ha alguna cosa erronia en mi. admeto que acostumo a projectar bastant i sé que és un problema perquè llavors em faig expectatives impossibles i això em frustra, però no puc evitar fer-ho. em podrieu donar algun consell per fer que aquestes relacions siguin més honestes i que jo no em passi ideanitzant els nois amb els quals em parlo? merci!!
Laura Centellas

Hola consultor!
El que expliques de les expectatives és molt interessant, perquè a vegades si destinem molta estona a pensar en com esperem que siguin les coses ens acaba generant molta frustració llavors veure que no és possible que sempre passi així. A mi m’agradaria que et preguntessis què esperes de connectar a nivell romàntic amb algú, i si aquestes expectatives són realistes o no.
És possible que si tens unes idees molt clares de què esperes, qualsevol situació tingui algun fallo, alguna cosa que no encaixa, que no qualla... Potser pots provar de investigar què et fa sentir la persona amb la que estàs, de deixar-te sorprendre per els plans que et proposa, dels temes que tracta...
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada
La Laura Centellas