Enamorar-se? apreciar a algú? dir-li?
Hola, Tinc un sentiment per dins que no em deixa tranquila. El cas és que fa uns mesos em vaig retrobar amb una persona que feia anys que no veia ara ens hem retrobat gràcies a amics en comú. El cas és que sento que em cau molt bé i que l'aprecio molt i quan quedem sempre penso "tan de bo aquest moment fos etern". Quan arribo a casa ja ho trobo a faltar i com que ens veiem cada molt, estic dies pensant-hi. I no sé el que sento, l'aprecio però no sé en quin sentit, però tinc ganes de plorar perquè no vull espatllar res. A més, li vaig dir de parlar quan ens veiem i ara no m'atreveixo perquè no sé què dir-li ni com i tampoc sé com s'ho prendrà ni res. Només vull que sàpiga que és molt important per a mi però no sé del tot el que sento. I a més, ara penso que potser no li hauria d'haver dit res de parlar però ho necessito però m'estic ratllant amb aquest tema i tinc molta por, tinc molta por de no saber què dir-li o que s'ho prengui malament.
Laura Centellas

Hola consultora!
Crec que és molt valent per part teva ser honesta i voler-ho parlar amb aquesta persona! Crec que el primer pas és que li hagis dit que ho vols fer. Jo d’entrada et preguntaria: què és el que et fa por que passi? Creus que realment el que expliques és una cosa que es pugui prendre malament? Potser has trobat a faltar a aquesta persona durant aquest temps i ara mateix et fa molt feliç quan esteu junts, això és molt bonic i també és natural.
Dona’t temps per anar veient com et vas sentint, pel que expliques fa un temps que no teníeu contacte i potser les emocions ara mateix també estan a flor de pell!
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada
La Laura Centellas