Paranoia estúpida 2na part
Fa un mes vaig Fer una consulta en la cual deia que tenía la paranoia de que estaba embarasada ( porto l'implant subdérmic ) ahir em vaig Fer la prova d:embaras i em va sortir NEGATIU , pero la regla no ve, llavors que faig ? Vaig a un congres de ciencia a qué m'estudiin o qué ? L es un falso NEGATIU ?
Laura Centellas

Hola,
És totalment normal que et sentis confosa i una mica preocupada en aquesta situació. Has fet molt bé de fer-te la prova i de consultar-ho.
Si han passat més de 15 dies des de la situació de risc i el test ha sortit negatiu (i a més tens l’implant subdèrmic), la probabilitat d’embaràs és molt baixa. Pots estar bastant tranquil·la en aquest sentit.
Pel que fa al retard de la regla, és força habitual que el cicle menstrual es desajusti per diversos motius, com per exemple canvis hormonals, estrès, canvis en l’alimentació o en la rutina… A més, l’implant subdèrmic pot alterar el patró de la menstruació, fent que sigui irregular o fins i tot que desaparegui temporalment.
Tot i això, si aquest canvi et preocupa o no és habitual en tu, el més recomanable és que demanis hora amb la llevadora o el teu metge/essa de capçalera i hi vagis presencialment, perquè ho valorin d'una forma més personalitzada i et puguin respondre a qualsevol dubte que tinguis.
Intenta no obsessionar-te massa, i consulta-ho a professionals, tal com estàs fent, per tenir tota la informació possible per poder-te sentir tranquil·la.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas