Sexe
Hola, volia preguntar si s'ha de depilar la zona íntima per tenir sexe, fa molt de temps que tinc aquest dubte i tampoc sé com fer-ho sense ferme mal o irritarme aquella zona, gracies
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per la teva consulta!
No, no cal depilar-se els genitals per tenir relacions sexuals. Depilar-se o no és una decisió totalment personal, i en cap cas és un requisit ni una obligació. El més important és que tu et sentis còmoda.
Si algun dia decideixes depilar-te, hi ha diverses opcions (com ara retallar, afaitar o altres mètodes), però és important fer-ho amb cura perquè és una zona sensible. Pots utilitzar productes suaus, fer-ho amb calma i hidratar la pell després per evitar irritacions. Si no ho tens clar, també pots demanar consell a una professional de l'estètica i la depilació.
Moltes gràcies per la teva consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas