No puc introduirme dits
Hola! Tinc un problemas i que mai he tingut relacions sexuals pera tampoc m'he introduit dits perque tinc el himen y em fa por trencarlo. Diuen que amb lubricant pero yo no vull comprar lubricant, que li dic als meus pares! Llavors estic frustada de no poder disfrutar del tot perque si orgasmes amb el clitoris si que tinc pero vull explorar més. Altre cosa es que no se on esta el forat per introduir els dits i el membre! Estic molt perduda en aquesta part d'aqui....necessito ajuda. Diguem tips y solucions sisplau Adeu i graciaes!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Pot passar que l’himen s’esquinci en algun punt, però mai es trenca. L’himen és una membrana molt fina i flexible, que es pot adaptar i estirar-se. Si hi ha una penetració més forta, pot esquinçar-se en algun punt i aparèixer sang.
La vulva és la part externa dels genitals (el que es veu per fora), inclou el mont de Venus, els llavis (majors i menors), el clítoris, l’obertura de la uretra i l’entrada de la vagina. Et deixem una imatge:
La vagina és el conducte intern que connecta l’entrada de la vagina amb l’úter. Et deixem una imatge:
El fet de preguntar, identificar i posar nom ja és explorar noves coses. No cal anar directament a practicar una penetració si no sabem on està el forat. El primer pas és conèixer i identificar les diferents parts dels genitals, apropar-s’hi lentament i anar veient cap on porta.
Seria com quan coneixes una persona nova, no pretens al primer minut establir-hi un vincle súper estret, sinó que requereix temps de qualitat, proximitat, coneixença, confiança i tranquil·litat. Per a poc a poc, decidir si t'hi vols relacionar i com t’hi vols relacionar. Tot requereix el seu temps.
Aquest és un bon començament, ja estàs fent coses noves per explorar-te de manera diferent!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas