p*rn*
Abans mirava porno, desq tinc novia no en miro. No li he dit a la meva novia que en mirava. Me fa vergonya admetrho, vull deixarho com algo del pasat, pq fa mes d'1 any q no en miro. No es tipic de noies mirar porno. A vegades penso que per sentir plaer quan no esitc en ella m'he d masturbar mirant porno. MIro porno a amagades de ella? que faig?
Laura Centellas

Hola,
Has de fer el que et faci sentir més tranquil·la. Mirar pornografia no és fer “res dolent” ni tampoc és una cosa rara, moltes persones la miren en algun moment, també moltes dones, encara que sovint no se’n parli. No és tant important si és “típic” o no, sinó com et fa sentir a tu i quin ús en fas.
En el teu cas, si fa més d’un any que no en mires i no et ve de gust tornar-hi, no tens per què fer-ho. Però si algun dia et ve de gust masturbar-te i decideixes fer-ho amb o sense porno, també és una decisió completament vàlida.
Pel que fa a la teva parella, no hi ha una obligació d’explicar-ho si és una cosa del teu passat i no té cap impacte en la relació actual. Només ho hauries de dir si tu sents que et pesa o que t’estaria fent sentir més tranquil·la ser sincera amb ella. Si no és així, no cal convertir-ho en un tema ni sentir que estàs amagant res.
Al final és una decisió molt personal, i el més important és que tu et sentis còmoda i coherent amb el que fas i amb el que vols per a tu i per a la teva relació.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas