Penetracio vs fregament de polla exterior
Hola He llegit que en una consulta anterior parlaveu del dolor en la penetració, a mi tambe me fa mal. I dubte, que vol dir que "la vagina demani a crits que la penetrin?" Vull dir, com se nota això? jo note que s'obri l'entrada i sent cusquerelles, exitació, pero quan el meu nòvio fica la punteta de la polla a l'entrada i comença a entrar se'm tanca de cop la vagina i comença a ferme mal, no m'arriba a fer plaer. Em passa exactament el mateix quan me fica els dits dins. Que passa? Estic suficientment exitada? Canvia molt el plaer que hauria de sentir amb la penetració i amb el que sento quan simplement em frega el clitoris i la vagina per fora amb la polla? Ho pregunto tambe perque igual no val la pena intentar penetrar. Ell nomes fregantme el clitoris ja se corre. Pero em preocupa pq en un futur si que m'agradaria que pogues follarme de veritat. i lo ulitm, se considera follar si no entra?
Laura Centellas

Hola,
Quan diem que “la vagina demana a crits que la penetrin”, vol dir que hi ha molta excitació i que poden aparèixer sensacions molt agradables a la zona vaginal (com pessigolles, calidesa o més sensibilitat), que fa que la zona tingui ganes de ser acariciada, tocada, etc. (sobretot si és una sensació coneguda), però això no vol dir que sempre hi hagi ganes de penetració ni que aquesta hagi de ser agradable per força.
En el teu cas, pel que expliques, és una resposta que pot passar quan el cos no està prou relaxat, quan hi ha incomoditat o tensió, o simplement quan no és el moment de practicar la penetració pels motius que siguin.
També és important tenir clar que la penetració no ha de fer mal, si hi ha dolor o el cos “es tanca” de manera involuntària, és un senyal que cal parar, anar més lent, o no insistir en aquell moment. No hi ha una manera “correcta” de sentir plaer amb la penetració ni és obligatori que t’agradi. De fet, hi ha moltes persones que gaudeixen sobretot de l’estimulació externa del clítoris i no tant de la penetració, i això és completament normal.
Hi ha diferència entre el plaer amb estimulació del clítoris i amb penetració, ja que són zones diferents i no totes les persones les senten igual ni les gaudeixen de la mateixa manera. Pot ser que t’agradi molt una cosa i poc o gens l’altra, o les dues a la vegada.
Pel que fa a la idea de “follar”, no depèn de si hi ha penetració o no. Es considera relació sexual qualsevol pràctica íntima entre dues persones o més amb finalitat de donar i rebre plaer.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas