El meu futur
A mi em preocupa molt el meu futur. Desde petita que vull ser actriu, però em vaig adonar de que es molt dificil triofar i poder viure be d'actriu. Així que ara vull ser actriu o psicòloga. Desde sempre que m'encanta ajudar als altres i escoltar i que es sentin bé amb mi explicant-me les seves coses. Així que m'agradaria ser psicòloga de adolescents, però penso que potser es avorrit al final, i a més, odio les mates i a piscologia he de fer mates i això em tira bastant enrerre. No se que fer estic feta un embolic i jo el que vull es un treball que em fagi feliç i em doni bastants diners osigui rica no, pero per poder viure be vull dir. I això. Bàsicament no se si ser psicologa i actriu, nomes psicòloga, quin tipo de psicòloga tenint en compte els diners i la meva felicitat... Ajudaaa :((
Laura Centellas

Hola consultora!
Entenc que no tinguis clar què vols fer en un futur, a vegades és molt difícil escollir. Tot i així, crec que tens temps per anar provant i decidint.
La carrera de psicologia, té part de estadística, és veritat. Tot i així, no tot són matemàtiques i potser hi ha assignatures que t’encanten i assignatures que no tant, però segurament això passi amb totes les sortides professionals. Potser també et passarà amb la sortida de l’actuació, que hi haurà coses que seran molt emocionants per tu i coses que no t’agradaran tant.
Nosaltres no podem dir-te cap a on tirar, això serà una cosa que hauràs de anar descobrint tu a poc a poc. T’animo a que intentis provar per descobrir. Has fet mai teatre? Has parlat mai amb algun/a psicòleg/a sobre com és el seu dia a dia? Segurament al llarg de la secundària et vagin sortint oportunitats per veure quines sortides et poden encaixar més. Potser atrevir-te amb algunes de aquestes t’ajudi a anar decidint.
Molts ànims, espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
La Laura Centellas