Cops al testicles
Hola! Us escric pq sento com gust o desitj sexual per rebre cops als testicles, ho quan veig a algún rebre un, o al parlar d'això, tinc dubtes en general en el perquè "em posa" això
Laura Centellas

Hola,
Els gustos i desitjos poden variar molt d’una persona a una altra, i poden ser molt diversos. El que sents no és estrany, i moltes persones tenen curiositat sobre allò que els genera excitació.
No sempre és necessari entendre exactament per què una cosa ens provoca desig. Tot i això, és important tenir en compte que qualsevol pràctica ha de ser segura i no fer-te mal ni a tu ni als altres. En aquest cas, els testicles són una part vulnerable del cos que si reben cops forts poden causar lesions, així que cal anar amb molta cura. Però això no impedeix que puguis experimentar diferents formes de gaudir i donar-te plaer en aquesta zona, de forma segura.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas