Dits
La meva parella m'ha ficat dits i no m'olora molt be les meves parts (olor com a peix, fa molt fastic) i hem neteixo sempre i procuro ser molt pulcra que puc fer? ajuda, es important...
Que aixo sigui anonim siusplau.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Els genitals fan olor a genitals i no té a veure amb la higiene (la majoria de les vegades), té a veure amb les pròpies feromones que desprenem, ara estem molt acostumats a olorar a desodorant i a colònia però en una altre època el teu olor corporal atrauria a molts "mascles".
Si veus que t’incomoda molt, pots comprar-te unes tovalloletes íntimes i quan vagis al lavabo et neteges amb elles (no totes les vegades), quan vegis que potser tens algun apropament més íntim...
Probablement et molesta més el que imagines que li deu molestar a ell, més que el que et pugui molestar a tu. Per tant, fora manies!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL