Que em passa?
Tinc una amiga que em posa dels nervis i tinc molta ràbia. Se que el que fa no tot gira al meu voltant i que així es com es pero no puc mes. Aquesta amiga jo li agrado, i això em fa sentir culpable ja que sempre esta trista quan jo l’ajunt o amb els meus amics sobretot una molt amiga meva. Diu que te gelós d’ella. Em fan ràbia molta ràbia i d’alguna manera sento que em vol substituir o que em vol que cridi tota l’estona la meva atencio. No se si el que sento es del tot real pero em fa una ràbia. Sento que m’està robant el meu espai, el meu ser. I estic molt enfadada. En un passat em va fer mal pro ja està superat. Que puc fer? Perquè em sento així? L’odio a mi mateixa
Laura Centellas

Hola consultora!
El primer que et preguntaria és: has provat de parlar amb la teva amiga de com et fa sentir el que està passant? És lícit que et faci sentir malament que la teva amiga estigui trista quan us ajunteu amb altres amics, i també és normal que t’enfadi sentir-te incòmode amb la situació. Tot i així, tal i com tu et sents així, ella segurament no pot evitar sentir el que sent. Les emocions sorgeixen arrel de situacions com la que expliques, i no triem que apareguin. Per això potser podríeu provar de parlar sobre què necessiteu, cada una de l’altre, i mirar de arribar a un acord que us pugui fer estar tranquil·les a totes dues.
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada!
La Laura Centellas