Paranoia estúpida ?
A ver , jo porto l'implant subdermic implanol eternogrestel des de fa un ant , he seguit amb la regla pero ha sigut un caos, un mes la tinc 2 cops, un mes no la tinc , un mes la tinc nomes unes gotes... I tampoco segeuix cap ordre lógico aixi que la regla no es algo fiable ara mateix , aquí ve el drama , la semana pasada estaba dutxant-me amb un pavo, pues el pavo va , m'abraca i ens comencem a liar, lo típico no? Pues no sé si em va ficar la punta de la polla al cony o no, jo diría q si pero va ser nomes 1 según i no es va correr ni res. , pues la cosa es que ESTIC amb la paranoia de que si ESTIC embarazada no se que .... Les meves amgues s'estan rient d mi i diuen q no es tan fácil, no se , que hagoooo???
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, aquestes irregularitats menstruals que expliques al principi són relativament habituals amb l’implant subdèrmic, però és important que les comentis amb una professional de la salut, així podran valorar si tot està correcte o si hi ha algun altre mètode anticonceptiu que s’ajusti millor a tu. Per tant, seria recomanable que demanessis hora a la llevadora del teu CAP per fer una revisió.
En aquesta visita, també pots comentar el neguit que tens sobre un possible embaràs. Allà mateix et poden fer un test d’embaràs de manera gratuïta i així sortir de dubtes.
Dit això, pel que expliques, la probabilitat d’embaràs és pràcticament nul·la. Portes un mètode anticonceptiu molt fiable, no hi va haver una penetració completa i tampoc hi va haver ejaculació. Tot plegat fa que el risc sigui molt i molt baix.
Tot i això, és normal que et sentis preocupada. Per tant, des d'aquí et recomanaríem que si vols quedar-te més tranquil·la, et facis un test d’embaràs a casa (el pots comprar a la farmàcia) seguint bé les instruccions, o bé esperar a fer-lo amb la llevadora el dia de la revisió.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas