dependència emocional o enamorament
Em considero bi però mai no he estat de parella amb una noia. És veritat q si he tingut crushes amb algunes noies però no sé si en veritat estic enamorada o en tinc una dependència emocional. Molts cops és com si volgués estar amb una noia, però no sé si en realitat estic enamorada o és per la felicitat que dóna a la meva vida. La meva primera opció de parella prefereixo que sigui una noia, però em costa saber si estic enamorada.
Laura Centellas

Hola,
Quina és la consulta, pregunta, inquietud?
Pel que expliques, sembla que tens bastant clar que sents algun tipus d’atracció sexual, romàntica i/o afectiva cap a més d’un gènere, i per tant et sents còmoda definint-te com a persona bisexual.
A partir d’aquí, el que sentis per cada persona, sigui d’un gènere o d’un altre, pot ser completament diferent. Tenim molt associades certes creences, visions i estereotips sobre cada gènere, i això pot fer que, a l’hora de relacionar-nos-hi (tant afectivament com sexualment), se’ns despertin coses diferents.
Poder ara per ara no és tan important posar nom al que sents, sinó escoltar-te i identificar què et ve de gust fer i compartir amb cada persona en cada moment, trencant una mica amb el que s’espera o amb com “hauria de ser” una relació.
Cada relació és única i diferent, i et despertarà coses diferents. Deixa’t sentir, i observa on et sents còmoda i feliç, on et ve de gust continuar explorant, i quines situacions ja no t’aporten. Deixant de banda el que "toca, hauria o creus que s'espera de tu o de la relació".
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas