Paranoia ??
Hola Bones mira jo porto.l'implant subdérmic etenogrestel i el diunenge estaba AMB el meu novio els dos al llit ( jo amb calcetes i ell amb calcotets) i es va posar a sobre meu com fent el gest de follar i jo vaig notar con si entres la punta d la polla al meu cony pero res , molt.poc. la cosa es que no m'estic montant la gran paranoia de k Estic embarazada , la meba amiga m'ha dit que es molt poc probable , pero no se , Hi han possibilitats ? O soc jo que em ratlo?
Laura Centellas

Hola,
Pel que hem entès, portes l’implant subdèrmic i vau tenir una mica de penetració amb la roba interior posada. Si és així, és pràcticament impossible que estiguis embarassada, per dos motius molt clars.
Primer, l’implant subdèrmic és un dels mètodes anticonceptius més eficaços que existeixen. I segon, el fet que hi hagués roba interior pel mig fa que sigui gairebé impossible que els espermatozoides puguin travessar la tela.
Per tant, les possibilitats d’embaràs en aquesta situació són nul·les. És normal que et preocupis, però en aquest cas pots estar tranquil·la, ja que no hi ha risc real.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas