Dubtes amorosos
Hi ha un nen del meu curs que fa temps que m'agrada bastant però crec que a ell li agrada una altra persona. No parlem gaire però si que coincidim pels matins a fora de l'escola. Em faria molta pena acabar el cole i no veuren's mai més. No sé que fer perquè va passant el temps i no faig res. En el fons ens apreciem molt.
Laura Centellas

Hola,
I quina és la teva consulta? Si sents que t’agradaria fer o dir-li alguna cosa abans que s’acabi el curs per no quedar-te amb les ganes, fes-ho. I si pel que sigui ell no vol o no busca el mateix, en tot cas obtindràs un no, però no et quedaràs amb el dubte de què hauria passat si li ho haguessis dit.
Pots dir-li el que sentis que et ve de gust dir-li, ja sigui: “m’agradaria conèixer-te més”, o “no hem xerrat gaire, però tinc curiositat per tu”, o “sento atracció per tu”. Qualsevol opció és vàlida.
Obtenir un no forma part de la vida, i en tindrem molts, però quedar-se amb les ganes sovint és més difícil, perquè a vegades es viu pitjor. En toc cas, però, això ho has de posar sobre la balança i valorar-ho tu i prendre el risc o no (no hi ha una opció millor que una altra, la que tu consideris millor serà la correcta).
Esperem haver-te ajudat.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas