Te sentit estimar?
Hola bondia. Jo em question a vegades si seguir estimant a o no, vaig estar parlant amb una noia, hi havía conexió mutúa, fins i tot em va dir que li agradava molt parlar amb mi i tal, vaig voler demanar-li ser alguna cosa, però va ser massa tard, es va anar amb algú més, aixo no em molesta, però em molesta que no em digui res, va tallar en sec, a més, aquell noi només la volía pel seu cos, ja no va voler parlar, després d'un temps vam parlar, i em va explicar que es ficaven amb ella, vaig dir-li que si necesitaba alguna cosa que m'ho digues, tot tornava a ser com abans, i de cop va tornar a tallar. Jo ja no se, li he ofereit la meva paraula quan m'estava perdent a mi mateix, jo ja no li veig sentit a estimar.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Molts cops ens trobarem amb persones que no saben gestionar del tot bé les relacions interpersonals. En aquest cas, la noia no ha sabut com afrontar la situació i simplement ha deixat de parlar-te per no haver de donar explicacions o passar un moment incòmode. Molta gent actua d’aquesta manera, evadint els problemes per no haver-los d’afrontar.
El meu consell és que facis la teva vida i pensis en tu, aquesta noia ja t’ha demostrat que ara mateix no té prou maduresa personal per a parlar les coses. Però si et vols quedar més tranquil·la envia-li una carta o un missatge explicant tot el que penses i el que sents.
I recorda, perquè aquesta història no hagi acabat com a tu t’agradaria, no vol dir que les següents hagin d’acabar igual.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada.
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas