Que mas podemos hacer
Hola, mi pareja y yo somos dos chicas, de momento ya hemos hecho el amor varias veces y nos encanta. Las dos somos primerizas en tener relaciones con chicas Sólo nos hemos tocado entre nosotros la cosa es que a mí me entra curiosidad por saber si podemos hacer más cosas aparte de hacernos dedos. Qué mas podemos hacer para sentir placer etc. Que mts tenemos posiblilifad de coger? Muchas gracias por vuestro trabajo
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Hi ha moltes pràctiques que podeu explorar, el més important és deixar anar la imaginació i experimentar amb tot allò que us vingui de gust, sempre des del respecte i la comunicació entre vosaltres. Podeu jugar amb els sentits: el tacte, l’olfacte, l’oïda, el gust i la vista.
A més dels dits, podeu provar el sexe oral, els fregaments entre vosaltres, els massatges, introduir joguines sexuals o fer jocs que us resultin estimulants. Es tracta d’anar descobrint, a poc a poc, què us agrada i amb què us sentiu còmodes.
També hi ha diferents recursos que us poden ajudar, com per exemple, podeu veure contingut eròtic entre dones, com la pel·lícula "La vida d’Adèle", o llegir llibres eròtics amb protagonistes lesbianes, si us ve de gust, per inspirar-vos i conèixer altres maneres de viure la sexualitat.
Us deixem també una guia de salut sexual que explica el cos femení, la resposta sexual i diferents pràctiques i postures des d’un enfocament segur i respectuós:
Gu%C3%ADa-de-salud-sexual-para-mujeres-que-tienen-sexo-con-otras-mujeres.pdf
Esperem que us serveixi!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas