No hem puc treure una tia del cap
Hola, fa uns dies vaig quedar amb una tia molt coneguda ja q es del poble d tota la vida, q ere,m com a amics. Total q ens vam acabar liant i tocantnos i vam deicir ser novios. el dia despres hem diu q millor q ho deixem, i he intentat parlar amb ella pero no vol tocar mes el tema, ni q jo no haigui fet res malament. La cosa esta en que no me la puc treure del cap pq li vaig yocar tot el cul i tot (ja m'enteneu) i era el primer cop q jo ho feia. pero esq a mes va a la meva classe. Com faig per intentar treuremela del cap , pq cada cop q hem masturbo sense volguer penso amb ella i el seu cul. gracies
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
És totalment normal que, després d’un primer apropament íntim com aquest, se t’hagi activat el desig. A més, el fet que ella hagi decidit fer un pas enrere pot fer que encara hi pensis més i que tinguis més curiositat o ganes de continuar.
Tal com dius, però, si ella ha decidit que no vol seguir, és important respectar-ho, ara toca donar-te temps perquè, a poc a poc, tot això es vagi calmant.
Entenem que el fet que sigui recent i que, a més, vagi a la teva classe no ho fa gens fàcil. És normal que continuïs pensant en ella o que tinguis fantasies, fins i tot quan et masturbes, però això no vol dir que estiguis fent res malament. No cal que intentis reprimir aquests pensaments ni forçar-te a no sentir-los, perquè això sovint té l’efecte contrari. El més útil és deixar que les emocions que apareguin, com per exemple, frustració, ràbia, tristesa o confusió, segueixin el seu procés natural. Intenta expressar-ho parlant amb algú de confiança, escrivint o fent activitats que t’ajudin a descarregar (esport, música, dibuix…). A poc a poc, veuràs que aquesta experiència es va col·locant en un altre lloc i perd intensitat, sobretot a mesura que visquis noves experiències i coneguis altres persones.
Esperem haver-te ajudat.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas